Beoordelingen van Halal Fried Chicken Utrecht

Recente recensies

4.0
John Morren
13 mei 2022

Heerlijke kip stukken, knapperig frietje, sappige mais. Kortom, prima eten. Voor herhaling vatbaar.

Tolu
5 mei 2022

Vierde keer online besteld voor ophalen. Elk keer minimaal extra 20 minuten moeten wachten in de restaurant.

Mo
3 mei 2022

Moest 25 minuten wachten. Online besteld, bij aankomst werd er gezegd de bestelling Is zo klaar. Helaas moest ik gewoon wachten en werd de bestelling pas gemaakt nadat ik zei waar het bleef. Slap vlees, bacon niet gebakken, broodje helemaal nat. Friet gewoon koud.

Mevlut
1 mei 2022

Koude patat Koude hamburger Voor die prijs wel duur

Joma
30 april 2022

Lekker 😋

T
18 april 2022

Meer serieuzer werken aandacht en waarde geven aan het werk. En niet klanten die later komen voor laten gaan Heb om 8 uur besteld om half 9 op te halen kom ik eraan zien ze pas 5 voor half dat er een bestelling is mag ik 15 minuten wachten dus niet 9 uur pas eten klaar

Ali
17 april 2022

Enorm slechte service. Online besteld, en moest nog 30 min extra wachten in de winkel.

Saya Ahmad
14 april 2022
Sam
11 april 2022

Om onnodig wachten te voorkomen heb ik online een bestelling geplaatst. Bij aankomst bleek dat mijn bestelling nog niet klaar was. Het was niet druk bij de zaak en toch moest ik half uur wachten tot mijn bestelling klaar was. Zeer slechte management in de keuken en onvriendelijk tegen klanten.

Adam
28 maart 2022

Snelle service. Lekker en nog warm. Ga zo door!

Anas
7 maart 2022

Eten was lekker maar ze waren de sauzen vergeten en dan word er niet opgenomen als ik ze probeer te bereiken... 5 keer overgegaan maar niet opgenomen.

Suleyman
1 maart 2022

Eten was weer heerlijk, maar bezorging 45 minuten langer dan verwachte tijd vind ik iets te lang.

Joma
12 februari 2022

het wats wel lekker bedankt

Ramazan
6 februari 2022

Lekker en op tijd

Anoniem
21 januari 2022

45 min te laat, kan gebeuren maar geef even een belletje.

Ozer akilli
16 januari 2022
Latifa
7 januari 2022
..
21 december 2021
OO
20 december 2021

de chicken wrap was lekker. heerlijke saus

Zeeshan Ali
5 december 2021

The delivery was 2 hours late.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Grp
5 december 2021

Het eten was koud en niet vers.

Talha
24 november 2021
Suleyman
17 november 2021
Cem
16 november 2021
R Sediq
8 november 2021

Ik heb voor de tweede keer een onvolledige bestelling ontvangen. Eerste keer mistte er burgers. En nu een friet en de drinken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JJ
1 november 2021

Goeie kip, klaar op de gestelde tijd, super!

Maria
27 oktober 2021
Bo
21 oktober 2021

Bestelde een spicy chicken burger kreeg een normale saaiste burger ooit. Geen kaas geen spicy burger…

H
14 oktober 2021

Kom afspraak niet naar, liegt aan de telefoon. Voor mijn nooit meer.

R
27 september 2021

Medewerker dacht dat party bucket 3 een bucket van 3 kipstukken betekende ipv 15. Daarna kregen we een bucket van zo'n 9 stuks ipv 15. Oplossing daarvoor was chicken tenders, maar dat is helemaal niet wat wij wilde en de prijs overeenkomt klopte ook niet. Niet blij met de service

Anoniem
26 september 2021
Joma
25 september 2021

Eerlijk

Talha
23 september 2021
Talha
19 september 2021
talha
12 september 2021
Monique
9 september 2021
Talha
28 augustus 2021
Ilias
23 augustus 2021
Talha
19 augustus 2021
Süleyman
14 augustus 2021
Sisi
12 augustus 2021

Het eten was echt lekker en wat ik heel belangrijk vind, warm!

Omer
2 augustus 2021
Abdulkadir Dalga
27 juli 2021
Batal
25 juli 2021

Eten was koud, verkeerde drinken geleverd en bestelling was niet compleet. Nooit meer hier bestellen.

Sel
6 juli 2021

Echt waar, superlekker eten hier. Kwaliteit als het om burgers gaat.

Talha
4 juli 2021
Duncan
22 juni 2021

Erg lekker eten. Vele malen beter dan de niet Halal concurrent. Zeker een aanrader. Bezorging was sneller dan verwacht, desondanks niet super snel voor een dinsdagavond. Desondanks zeker tevreden over de snelheid ervan, binnen 45 minuten het eten op tafel. Eten was nog redelijk warm, frieten iets minder (vrij standaard voor de bezorging van friet). Zou hier zeker weer bestellen.

Anoniem
13 juni 2021
L
11 juni 2021

Bezorging duurde 40 min.

Sbe3
9 juni 2021

Goeie eten👍🏼

Fawa
25 mei 2021

De bezorg moet ook opmerking goed lezen.

Suleyman
24 mei 2021

Wederom top

Zeynep Gurel
24 mei 2021

Terwijl ik tijdig besteld heb vanuit huis, moest ik meer dan half uur op mijn bestelling wachten in de winkel. Na instappen in de auto, werd ik gebeld, dat ze gedeelte van de bestelling vergeten waren mee te geven! De uierringen waren nog helemaal zacht en niet goed gebakken. Het eten was niet echt lekker zoals ik verwacht had. Het is dat ik daarheen ging omdat het vlees halal is, maar volgende keer zou ik er niet meer heen willen.

Mohamed
23 mei 2021

Snel bezorgd en overheerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

-
21 mei 2021
Mario
15 mei 2021

Very late delivery It takes too much time to get the order delivered at home. Fried potatoes were not warm.

Tarik
13 mei 2021

Snelle bezorging en het eten was goed.

İsmail
13 mei 2021

Heerlijk genoten van de spicy chicken burger. Patat was lekker en de hotwings ook. Spicy chicken is echt een aanrader. Jammer dat er niet wordt bezorgd in de Meern.

Mohannad
11 mei 2021
Ibrahim
27 april 2021

Altijd lekker eten!

Elena
20 april 2021
G
18 april 2021
Maaike
15 april 2021

Vriendelijke mensen ...heeeeerlijk eten alleen ik woon helaas net iets te ver om de frietjes warm bezorgd te krijgen ;)

Joma
14 april 2021

Het was lekker😋 bedankt

Joma
6 april 2021

De smaak was heerlijk😋 En de levering was snel Hartelik dank

Ibrahim
3 april 2021

Altijd lekker! Alhamdoelilah

Nico
3 april 2021

Vriendelijke bezorger, prima eten

L. Alpaslan
30 maart 2021

5min hiervandaan wordt bezorgt binnen 14 min na vertrek en de burger was niet goed volgende dag hadden we last van onze buik

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mohamed
28 maart 2021

Snel, goede service. Top!!!

Suleyman Mutlu
23 maart 2021
NK
10 maart 2021
Kippetje
6 maart 2021

Spicy chicken burger aller beste burger die er is

A.sari
19 februari 2021

Goede kwaliteit en kanpperige heerlijke stukjes kip, raad het iedereen aan en ook makkelijk besteld, snel bezorgd, lekker lekker lekker....😊

Maaike
10 februari 2021

Bezorger had problemen met z’n auto in de kou ...uur te laat eten koud maar nadat ik gebeld had eerst dat direct goed opgelost

Sf
31 januari 2021
CB
19 december 2020

Vriendelijk, snel en volgens afspraak!

KY
25 november 2020

heel lekker zoals altijd, beste halal hotwings van Nederland👍🏼👍🏼👍🏼

Hanna
18 september 2020

Nooit bestelling ontvangen, na uur gewacht te hebben zelf gebeld en er bleek geen bezorger te zijn. Bestelling is door hun geannuleerd maar hiervan geen bevestiging gekregen. Zou binnen 24 uur m’n geld krijgen dus even afwachten. Zou dus mooi via deze site bestellen!

Soumaya Ouali
14 augustus 2020

Geen idee of deze mail wel aankomt, maar als ik een uur later niet had gebeld, had ik mijn eten niet gekregen. Want volgens de medewerker ontvangen zij deze orders niet en wordt er ook niet bezorgd. Teveel betaald voor het eten en zelf het eten moeten ophalen. Ik heb overigens de oplossing moeten bedenken, want volgens medewerker moest ik maar mailen om mijn geld terug te krijgen. Als deze optie niet werkt, bied het dan ook niet aan.

Angie
8 augustus 2020

Do not order from this site. We made the orderand when it didnt arrive as stated we called. They relantly said we don't take orders through our website but they processed the payment and even sent confirmation email. And basically just told me to call a sidedish company to get the money back without a phone number. Never ordering again!!!!!!!

Cynthia
7 augustus 2020

Welke bestelling? Na een uur gewacht te hebben maar eens gebeld en bleek mijn bestelling geannuleerd te zijn. En moest ik het zelf maar oplossen ook al had ik al wel betaald. Inmiddels een dag verder en ben nog niet verder... jammer allemaal